28 stycznia 2011

Metamorfoza kicia059

Dwuuudziesta czwarta metamorfoza tym razem kici059 .xd
Masz dużo ubrań i są one b.ładne,
ale jakoś strasznie nie mogłam dobrać butów i wybrałam jakieś takie.
oto efekty:


Metamorfoza olliwka21

Hm.. mamy już dwadzieścia trzy metamorfozy xD
Wiem że teraz twoja MeDoll jest pewnie ubrana,
ale jak to robiłam to nie była =]
oto efekty:


Metamorfoza selenkaselly

Jest to dwudziesta druga metamorfoza.
Zrobiłyśmy ją dla selenkaselly.
Myślę,że ci się spodoba,
ale no miałaś mało ubrań i ciężko było dobrać
i stworzyć coś ładnego :)
ale no jak na osobę bez ss to ładną masz MeDoll.
oto efekty:


Metamorfoza helloliliMega

Więc to jest dwudziesta pierwsza metamorfoza.
helloliliMega masz strasznie mało ubrań,
ale jakoś sobie poradziłam i ubrałam twoją MeDoll ;p
tak samo było z kosmetykami,
nie masz ich wcale,ale najgorzej nie było ^^
oto efekty:


Metamorfoza 151213

Dwudziesta metamorfoza tym razem przerobiłyśmy 151213.
Masz cuuuudoooowne spodnie <3 i właśnie szukałam ich na sb,
ale nie ma sklepu Mortal kiss ; /,
więc jeżeli ktoś  je ma  to ja chętnie je odkupię.
cena to do 6sd ^^
oto efekty:


Metamorfoza zani55

Hm.. dziewiętnasta metamorfoza tym razem zani55 ;p
Nie miałaś za dużo butów,
które mi pasowały ano ale jakieś wybrałam =D
oto efekty:



Metamorfoza szperaczek

A teraz osiemnasta metamorfoza szperaczka.
przepraszamy Was że tak długo czekacie,
ale no wiecie dużo dziewczyn się zgłosiło
i się nie wyrabiamy ;p
oto efekty:



  Koooolejna czyli siedemnsta metamorfoza  naaależy do Kka1200
problemów nie było xD
a oto efekty:

Metamorfoza Kangus04

hm siema .. sorki za taką przerwę ale no .. wyszło jak wyszło ; p
kompletnie nie wyrabiamy z czasem, a poza tym to byłyśmy chore i jakoś nie miałyśmy weny do malowania i przebierania XD
więc szesnasta naaależy do tam taa raa.. kangus04
oto efekty:



17 stycznia 2011

Metamorfoza wiki2302

oo i ostatnia piętnasta metamorfoza wiki2302
już was nie będę zawalała innymi  ^^
więc mam dość dzisiejszego dnia xd
Claudia dzisiaj nic nie pisała,bo wgl miała zabiegany dzień,
chociaż udało jej się zrobić metamorfozy XD
jutro będziemy z chęcią czekały na kolejne metamorfozy
a oto efekty:




Metamorfoza supersmark

Metamorfoza czternasta supersmark.
Bardzo podobają mi się te spodnie i ten sweterek.
Oto efekty:



Metamorfoza slicznota10

Metamorfoza trzynasta slicznota10
Fajna jest ta bluzka z 2 obrazka i ta kurteczka z 1 :)
Oto efekty:

Metamorfoza dwunasta marzeny1198
Ładną masz tą czarną kurtkę ;p
 Oto efekty:



Metamorfoza PRINCESS5062

Metamorfoza PRINCESS5062
Bardzo podobają mi się te buty,
które założyłam twojej MeDoll ;p
Oto efekty:



Metamorfoza Natinka96

oo już dziesiąta metamorfoza =]
Teraz przerobiłyśmy Natinkę
96,która jest baaardzo ładna,chociaż inne dziewczyny też są ;p
Ano w następnych notkach nie będę się już rozpisywała,
gdyż idę oglądać M jak Miłość i Na wspólnej ;p
Oto efekty:



Metamorfoza MissDagmara1992

dzie..dzie..dziewiąta metamorfoza ^^
Tym razem należy do MissDagmary1992
Oto efekty:



Metamorfoza emo-basia

Łoo ósma  metamofoza .xD
Teraz przerobiona została emo-basia.
Oto efekty:





Metamorfoza Landrynka12340

To już nasza siódma metamofoza.
Jesteśmy zawalane odpowiedziami pozytywnymi i bardzo się z tego cieszymy,
chociaż,jeżeli któraś z Was napisała do nas,że chce metamorfozę,
a tej nie ma na blogu proszę się nie przejmować,bo my się po prostu nie wyrabiamy.
'szkoła,lekcje,stardoll,gadu i jeszcze inne tego typu rzeczy ;p'
Więc  tym razem przerobiłyśmy Landrynkę12340.
Bardzo nam miło,że mogłyśmy zrobić metamorfozę National CoverGirl.
Oto efekty:



Metamorfoza agi_67 ; D

jeaaa tadaaam , kurde ale Was dzisiaj zamęczamy z tymi postami ; ) no ale cóż  ... XDD
Ofiara :
aga_67 .. 
Zgłaszam że operacja '' metamorfoza '' została zakończona ; )hahaha ;d
dobra teraz już poważnie .. ; p
Agatka jak widać miała kompletnie 0 problemów  ;d
Ja natomiast .. znów apeluję o oczy i o piegi ; )
Dziewczyny, piegi wcale nie dodają uroku Waszej MeDoll!  ;)
To tyle z mojej strony ; p
Oto efekty:








:

Metamorfoza martolek1

hmm... więc jest to już nasza piąta metamorfoza,
Jesteśmy bardzo zadowolone, ponieważ mamy jeszcze kilka innych do zrobienia xD
Metamorfozę zrobiłyśmy dla martolek1-która jest naszą 2 obserwatorką <jupi> ;p
Chciałam jeszcze dodać,że masz cuuudowną tą kurtkę, w którą jesteś ubrana <3
Oto efekty:



16 stycznia 2011

Metamorfoza LondonS111

To jest nasza kolejna,czyli czwaaarta metamofoza.  Jest już coraz lepiej xD
Tym razem przerobiłyśmy LondonS111.
Ja miałam lekki problem z butami,bo masz ich strasznie mało,ale jakoś sobie poradziłam ;p
Jak widać Claudia problemów nie miała i MeDollka wyszła b.ładnie :)
Oto efekty:



Metamorfoza _Anna_Anna_0

To jest nasza trzecia metamofoza. Naszą ofiarą tym razem jest _Anna_Anna_0.
Claaudia uznała że jest ona bardzo ładna ano i zgadzam się z nią ;p
A więc z makijażem Claudiaa miała lekki problem,bo nie lubi takich oczu, ponieważ nie da się, aby rzęsy były pogrubione i podkręcone, a ona takie uwielbia na stardollu jak i w realu ♥
Ja problemu z ubiorem nie miałam,bo Anna ma duuużo faaajnych ubrań.
Oto efekty:





Metamofroza martini7733 ; )

Łooo, łooo szał normalnie... jest druga metamorfoza w naszym wykonaniu . Tym razem naszą ''ofiarą'' była martini7733 ; )
Ja nie miałam problemów z metamorfozozką, bo nasza kochana Jula ma baaaardzo dużo kosmetyków .
Agatka natomiast miała problem z butami ( no ... maniaczka , maniaczka )  ;d
Mi się podoooba, a Wam ?  ;p Ale dooobra koniec gadaniny ;d
Oto efekty:




15 stycznia 2011

Metamorfoza Hubcio1998

No więc to jest nasza pierwsza metamorfoza. ^^
Dobrotliwa z deka zaszalała i Hubciowi raczej się metamorfoza nie spodoba,
za to ja nie miałam za wielu ubrań do wyboru i wyszło jak wyszło ;p
Oto efekty:


No to zaczynamy !

Elo, elo wszystkim z tej strony Adzia0112 i kadzia20  ...
Jak wiecie, miałyśmy już jednego bloga, który okazał się kompletnym niewypałem ...
Jednak postaramy się żeby z tym się tak nie stało i mamy nadzieję, że nam w tym pomożecie.; )

Ale dobra, dobra koniec o naszych ''problemach'' tym razem przychodzimy do Was z metamorfozami ..
Nasza wielmożna Agatka -
Adzia0112 będzie zajmowała się Waszym strojem ;) ( ona ma bzika na tym punkcie ) ... natomiast dobrotliwa Claudia -kadzia20 wyglądem Waszej lalki ( ta to dopiero maniaczka ; OO ) XD Nasze metamorfozy będą odbywały się bez użycia hasła, bo nikt tego nie lubi ( my też )  ; )
Wy po prostu się zgłaszacie my Was odpicowujemy, robimy screny i wstawiamy na bloga ; DD


PEACE !