jeaaa tadaaam , kurde ale Was dzisiaj zamęczamy z tymi postami ; ) no ale cóż ... XDD
Ofiara : aga_67 ..
Zgłaszam że operacja '' metamorfoza '' została zakończona ; )hahaha ;d
dobra teraz już poważnie .. ; p
Agatka jak widać miała kompletnie 0 problemów ;d
Ja natomiast .. znów apeluję o oczy i o piegi ; )
Dziewczyny, piegi wcale nie dodają uroku Waszej MeDoll! ;)
To tyle z mojej strony ; p
Oto efekty:
:


Dziękuję ;* świetna metamorfoza , na pewno jeszcze kiedyś poproszę o następną ;] co do piegów ... hmm , miałam je do wcześniejszego makijażu i nie chciało mi się ich usuwac xd jeszcze raz dziaaa ;* w przyszłości ( o ile nie zapomnę hihi^^) polece wasz blog przyjaciołom ;D
OdpowiedzUsuń