Łooo, łooo szał normalnie... jest druga metamorfoza w naszym wykonaniu . Tym razem naszą ''ofiarą'' była martini7733 ; )
Ja nie miałam problemów z metamorfozozką, bo nasza kochana Jula ma baaaardzo dużo kosmetyków .
Agatka natomiast miała problem z butami ( no ... maniaczka , maniaczka ) ;d
Mi się podoooba, a Wam ? ;p Ale dooobra koniec gadaniny ;d
Oto efekty:


A i radziłabym wam kliknąć bezpośrednio na obrazek .. bo w pomniejszeniu wydaje sie że Jula ma oko pomalowane identycznie jak wczesniej ; p
OdpowiedzUsuń