Claaudia uznała że jest ona bardzo ładna ano i zgadzam się z nią ;p
A więc z makijażem Claudiaa miała lekki problem,bo nie lubi takich oczu, ponieważ nie da się, aby rzęsy były pogrubione i podkręcone, a ona takie uwielbia na stardollu jak i w realu ♥
Ja problemu z ubiorem nie miałam,bo Anna ma duuużo faaajnych ubrań.
Oto efekty:


bad girl ;d
OdpowiedzUsuńJeezu , jakie to stare ♥
OdpowiedzUsuńDo dziś w to gram ;)
_anna_anna_0 :D ♥