15 stycznia 2011

No to zaczynamy !

Elo, elo wszystkim z tej strony Adzia0112 i kadzia20  ...
Jak wiecie, miałyśmy już jednego bloga, który okazał się kompletnym niewypałem ...
Jednak postaramy się żeby z tym się tak nie stało i mamy nadzieję, że nam w tym pomożecie.; )

Ale dobra, dobra koniec o naszych ''problemach'' tym razem przychodzimy do Was z metamorfozami ..
Nasza wielmożna Agatka -
Adzia0112 będzie zajmowała się Waszym strojem ;) ( ona ma bzika na tym punkcie ) ... natomiast dobrotliwa Claudia -kadzia20 wyglądem Waszej lalki ( ta to dopiero maniaczka ; OO ) XD Nasze metamorfozy będą odbywały się bez użycia hasła, bo nikt tego nie lubi ( my też )  ; )
Wy po prostu się zgłaszacie my Was odpicowujemy, robimy screny i wstawiamy na bloga ; DD


PEACE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz